
ძრავა Alfa Romeo - ოთხი ცილინდრიანი 2 ლიტრიანი მოცულობით, აქვს 4 სარქველი (კლაპანი) ცილინდრზე და გაზის განაწილების ცვალებადი ფაზები, უზრუნველყოფს სიმძლავრის თადარიგს 160 ლ.ს, საკმარისს მოცემული კლასის ავტომობილებისთვის. ძრავის შემუშავება არ ისახავდა მიზანად სიმძლავრის გაზრდას, არამედ, როგორც ძიება, საიმედოობის შემცირების. ისინი მიმართული იყო მისი ძარასთან ადაპტირებისთვის, და სწრაფად ცვალებადი გვერდითი დაჩქარებების პირობებთან (შეზეთვის) სისტემის დახვეწაზე. ასევე გათიშული იყო გამშვები ტრაქტის სიგრძის შეცვლის სისტემა, რამაც მიანიჭა ძრავას უფრო სპორტული ხასიათი.
გადაცემათა კოლოფი КПП "Hewland" - ხუთსაფეხურიანი, მუშტოვანი, გადაცემათა შერჩევის სელექტიური ტიპის. კონკრეტული ტრასისთვის ოპტიმალური "რიგის" შერჩევისათვის, გათვალისწინებულია კბილანების (шестерен) წყვილის სწრაფი შეცვლა. მოცემული გადაცემათა კოლოფის არჩევანი განპირობებულია მისი განსაკუთრებული საიმედოობით, "Hewland" ხომ - მსოფლიო ლიდერია სპორტული ტრანსმისიების წარმოებაში. გადაცემათა კოლოფი КПП "Hewland" დამონტაჟებულია მრავალი სარბოლო სერიის ავტომობილზე.
მუხრუჭების სისტემა Formula Alfa - ჰიდრავლიკური, მოიცავს ორ დამოუკიდებელ კონტურს სამუხრუჭე ძალის ღერძებს შორის განაწილების მექანიკური რეგულირების უნარით. ძალა პედლიდან გადაეცემა სპეციალური სარბოლო ცილინდრებს "Wilwood " ბორბლებთან. Formula Alfa მუხრუჭების კონსტრუქციაში გამოიყენება ვენტილირებადი დისკების "Brembo" შესრულებული სპეციალური "მცურავი" სქემით, რომელიც ნიველირებას ახდენს ტემპერატურული დეფორმაციებზე. სამუხრუჭე ხუნდები "Ferodo".
წყარო: rim.ge
Комментариев нет:
Отправить комментарий